Wyraziście, oryginalnie i niezmiennie elegancko – kolekcja męskich koszul Wólczanki na obecny sezon to elegancja w modnym wydaniu.
Vistula po raz kolejny wprowadza do swojej kolekcji limitowaną linię. Vistula Après-ski Line nierozerwalnie łączy się z relaksem i życiem towarzyskim prowadzonym w kurortach narciarskich po zejściu ze stoku, ale też znakomicie odnajduje się w wielkomiejskiej przestrzeni.
Elegancja, szyk, ale też relaks i beztroska panująca w narciarskich kurortach to motyw przewodni najnowszej sesji Vistuli. Kampania na sezon jesień-zima 2015/2016 przenosi nas w serce Alp. Ich kosmopolityczna atmosfera, charakterystyczne dla górskich miasteczek przenikanie się elitarności i bezpretensjonalnego luzu oraz widowiskowa sceneria, stanowią tło dla kolekcji marki oraz limitowanej linii Vistula Après-ski.
3 czerwca 2015 roku ruszyła wyprzedaż wiosenno-letniej kolekcji marki Vistula. Eleganckie, wysokiej jakości garnitury, które są znakiem firmowym marki, dostępne są już od 499,90 zł.
Turkusowy błękit nieba, malownicze kamieniczki wijące się wzdłuż brzegu, elegancka promenada i romantyczna marina, której jachty przeglądają się w tafli lazurowej wody… Takie jest Portofino – miasteczko położone w Ligurii we Włoszech, uważane za jeden z najmodniejszych i najbardziej ekskluzywnych kurortów na Półwyspie Apenińskim. I taka jest nowa linia w kolekcji Vistuli – Portofino Line – której miasteczko jest główną inspiracją: radosna i jednocześnie wysmakowana.
Marka Vistula zajęła 1. miejsce w plebiscycie organizowanym przez Business Traveller Poland w kategorii Najlepsza marka ubraniowa dla biznesu. Wólczanka w tym samym konkursie zajęła miejsce 3.
Światowej sławy model i aktor Tony Ward jest nie tylko twarzą najnowszej kolekcji Vistuli, ale i jej współtwórcą. Specjalnie na sezon jesień – zima 2014/2015 zaprojektował trzy modele koszulek z grafikami własnego autorstwa.
Tegoroczna prezentacja kolekcji Vistuli na sezon jesień- zima 2014/2015 odbyła się na wiślanej plaży Poniatówce - tej samej, która w latach 30. XX wieku skupiała życie towarzyskie i kulturalne stolicy.
Mężczyzna o charyzmatycznym obliczu i mocnej, niesztampowej urodzie. 51- latek, który udowadnia, że wiek to nie metryka, a stan umysłu. Tony Ward został twarzą najnowszej jesienno-zimowej kampanii marki Vistula.
Nowa kampania Vistuli na sezon wiosna lato 2014 to opowieść o mężczyźnie, który spędza lato w mieście, a wyjeżdżając na wakacje nie zapomina o dobrym stylu. Twarzą kampanii jest WERNER SCHREYER, ikona światowej mody.
Nowa kolekcja Vistuli dedykowana jest mężczyznom, którzy lato spędzają głównie w mieście, ale i za miastem nie zapominają o dobrym stylu.