Aleksandra Kolańska to specjalistka w dziedzinie marketingu i e-commerce. Ukończyła studia licencjackie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Globalny biznes, finanse i rachunkowość ze specjalizacją w biznesie międzynarodowym w 2023 roku, a także studia magisterskie na kierunku E-biznes w 2025 roku.
W trakcie studiów magisterskich odbyła semestr wymiany studenckiej w Paryżu, gdzie studiowała Marketing Communication & Brand Management of Luxury Goods. To doświadczenie pozwoliło jej zgłębić specyfikę rynku dóbr luksusowych, poszerzając jej kompetencje w zakresie międzynarodowego marketingu marek luksusowych oraz zarządzania ich wizerunkiem.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach z branży FMCG. Karierę rozpoczęła w CEDC International Sp. z o.o., gdzie realizowała działania marketingowe dla marek takich jak Aperol oraz Campari. Obecnie pracuje u wiodącego na rynku globalnym producenta słodyczy.
Aleksandra Kolańska łączy wykształcenie biznesowe z praktycznym doświadczeniem w obszarze marketingu, zarządzania marką i e-commerce. Jej zainteresowania koncentrują się wokół innowacyjnych strategii komunikacji, rozwoju w środowisku cyfrowym oraz zarządzania markami luksusowymi.