Program lojalnościowy marki Wólczanka
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa warunki programu lojalnościowego zwanego dalej „Programem” dedykowanego dla marki WÓLCZANKA.
1.2. Program prowadzony jest pod nazwą My Wólczanka.
1.3. Organizatorem Programu jest VRG Spółka Akcyjna z siedzibą w Krakowie przy ul. Pilotów 10, 31-462 Kraków, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000047082, NIP: 675-000-03-61, REGON: 351001329, o kapitale zakładowym w kwocie 49.122.108,00 złotych w całości opłaconym, posiadająca status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8.03.2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, zwana dalej „Organizatorem”.
1.4. Regulamin obowiązuje na czas nieokreślony.
1.5. Do Programu może przystąpić każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Program skierowany jest do osób, dokonujących zakupów produktów w sklepach firmowych Wólczanka, Vistula, Bytom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz w sklepach internetowych pod adresami: www.wolczanka.pl, www.vistula.pl oraz www.bytom.com.pl.
1.6. Celem Programu jest przyznawanie świadczeń Uczestnikom Programu wskazanych w niniejszym Regulaminie.
1.7. Udział w Programie jest nieodpłatny i dobrowolny.
1.8. Uczestnik może posiadać w danym czasie tylko jedno aktywne Konto Uczestnika. Wszelkie zawiadomienia kierowane do Organizatora, o których mowa w niniejszym Regulaminie (w szczególności dotyczące zablokowania Karty Klienta, reklamacji), mogą być dokonywane tylko i wyłącznie przez Uczestnika.
1.9. Organizator zastrzega sobie prawo do całkowitego bądź czasowego wyłączania obowiązywania Programu lub jego niektórych elementów w wybranych Placówkach Organizatora i/lub wybranych Sklepach Internetowych. Za zakupy Towarów i/lub Usług w takich Placówkach Organizatora i/lub Sklepie Internetowym nie będą naliczane Punkty.
2. DEFINICJE
W Regulaminie następujące terminy pisane z wielkiej litery mają znaczenie przypisane im poniżej:
2.1. „Aplikacja Mobilna” oznacza odpowiednio aplikację mobilną Wólczanka, aplikację mobilną Vistula lub aplikację mobilną Bytom, działające na urządzeniach przenośnych posiadających dostęp do Internetu i pracujących w oparciu o system operacyjny Android lub iOS takich jak np. telefony komórkowe, smartfony, palmtopy, czy tablety, zgodnie z regulaminem korzystania z danej Aplikacji Mobilnej;
2.2. „Formularz” oznacza wniosek o przyjęcie do Programu, wypełniany przez Uczestnika zgodnie z zasadami Regulaminu, w formie elektronicznej, za pośrednictwem odpowiedniej Aplikacji Mobilnej lub Sklepu Internetowego;
2.3. „Karta Klienta” oznacza wirtualną kartę, przydzielaną przez Organizatora Uczestnikowi zgodnie z Regulaminem, identyfikowaną przez indywidualny numer, a w przypadku Aplikacji Mobilnej także przez kod QR;
2.4. „Konto Uczestnika” oznacza konto utworzone dla Uczestnika, na podstawie danych podanych w Formularzu, zgodnie z Regulaminem. Do Konta Uczestnika przypisana jest Karta Klienta w postaci numeru wirtualnego, przydzielona Uczestnikowi;
2.5. „Nagroda” oznacza nagrodę w formie rabatu lub inną korzyść przyznawaną Uczestnikom w związku z uczestnictwem w Programie i na warunkach Programu wskazaną materiałach wydawanych przez Organizatora;
2.6. „Obrót Uczestnika” oznacza obrót Uczestnika (brutto z VAT) z tytułu zakupu Produktów dokonanych przez Uczestnika w Placówkach Organizatora i Sklepie Internetowym;
2.7. „Punkty” oznaczają naliczone na Kartę Klienta jednostki (punkty), w związku z nabyciem przez Uczestnika Towarów lub Usług lub wykonaniem innej aktywności naliczone do dnia 17.11. 2025 r., które uprawniają Uczestnika do otrzymania Nagrody w terminie do dnia 17.11.2026 r.; ilość Punktów przyznawanych za nabycie poszczególnych Towarów lub Usług lub wykonanie innej aktywności określa niniejszy Regulamin lub odpowiednio inne materiały wydane przez Organizatora; Począwszy od dnia 18.11.2025 r. Punkty nie są naliczane. Naliczone do tego dnia Punkty mogą być wykorzystane do dnia 17.11.2026 r.
2.8. „Placówki Organizatora” oznaczają objęte Programem placówki handlowe Organizatora tj. Butiki Wólczanka, których aktualny wykaz znajduje się na stronie internetowej www.wolczanka.pl, Salony Vistula, których aktualny wykaz znajduje się na stronie internetowej: www.vistula.pl; oraz Sklepy Bytom, których aktualny wykaz znajduje się na stronie internetowej www.bytom.com.pl;
2.9. „Sklep Internetowy” oznacza odpowiednio sklep internetowy marki Wólczanka dostępny pod adresem internetowym www.wolczanka.pl, sklep internetowy marki Vistula dostępny pod adresem internetowym: www.vistula.pl, sklep internetowy marki Bytom dostępny pod adresem internetowym www.bytom.com.pl.
2.10. „Uczestnik” oznacza osobę fizyczną, która została zarejestrowana w Programie na podstawie wypełnionego zgodnie z Regulaminem Formularza spełniająca warunki wskazane w pkt. 1.5. Regulaminu;
2.11. „Towary” oznaczają takie produkty lub usługi, tj. przeróbki krawieckie i dostawa w Sklepie Internetowym, których nabycie skutkuje naliczeniem Punktów do dnia 17.11.2025 r., a począwszy od dnia 18.11.2025 do weryfikacji Obrotu Uczestnika. Organizator zastrzega sobie prawo wykluczenia wybranych przez siebie produktów z naliczania od ich zakupu Punktów lub Obrotu Uczestnika na Koncie Uczestnika.
3. PRZYSTĄPIENIE DO PROGRAMU
3.1. Za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej:
3.1.1. Aby przystąpić do Programu za pośrednictwem danej Aplikacji Mobilnej należy pobrać aplikację Wólczanka, założyć konto w pobranej Aplikacji Mobilnej oraz wypełnić swoje dane w Formularzu udostępnianym za pośrednictwem danej Aplikacji Mobilnej.
3.1.2. Po weryfikacji Formularza, Uczestnikowi przydzielany jest numer wirtualnej Karty Klienta i generowany jest kod QR wyświetlany w pobranej Aplikacji Mobilnej.
3.1.3. Każdemu Uczestnikowi przypisane jest jedno konto w Programie i przydzielany jeden kod QR na podstawie adresu e-mail podanego przez Uczestnika. W przypadku pobrania przez Uczestnika pozostałych Aplikacji Mobilnych (tj. innych niż ta Aplikacja Mobilna, za pośrednictwem której Uczestnik przystąpił do Programu), przy użyciu tego samego adresu e-mail – Uczestnikowi w takich Aplikacjach Mobilnych automatycznie zostanie przypisana ta sama Karta Klienta.
3.1.4. Uczestnik osobiście modyfikuje swoje dane osobowe i zmienia je w Aplikacji Mobilnej. Uczestnik nie jest zobowiązany do powiadamiania Organizatora o zmianach w danych osobowych podanych za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej, ale ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje wynikające z ich błędnego podania lub braku ich aktualizacji.
3.2. Za pośrednictwem Sklepu Internetowego:
3.2.1. Aby przystąpić do Programu za pośrednictwem danego Sklepu Internetowego należy zarejestrować konto klienta w danym Sklepie Internetowym, zalogować się na konto klienta w Sklepie Internetowym, a następnie w zakładce: „Program Lojalnościowy” wypełnić Formularz przystąpienia do Programu.
3.2.2. Po weryfikacji Formularza, Uczestnikowi nadawany numer wirtualnej Karty Klienta.
3.2.3. Każdemu Uczestnikowi przypisane jest jedno konto w Programie na podstawie adresu e - mail podanego przez Uczestnika. W przypadku zarejestrowania się przez Uczestnika w ramach pozostałych Sklepach Internetowych (tj. innych niż ten Sklep Internetowy, za pośrednictwem którego Uczestnik przystąpił do Programu), przy użyciu tego samego adresu e-mail – Uczestnikowi w ramach kont stworzonych w ramach takich Sklepach Internetowych automatycznie zostanie przypisana ta sama Karta Klienta.
3.3. Pozostałe warunki przystąpienia do Programu
3.3.1. Każdy Użytkownik może mieć tylko jedno Konto Uczestnika i nie może udostępniać Konta Uczestnika innym osobom ani korzystać z Kont Uczestnika należących do innych osób.
3.3.2. Uczestnik przystępując ponownie do Programu, podając nowy adres e-mail (inny niż podany uprzednio przy przystępowaniu do Programu) będzie traktowany jako osobny Uczestnik, z osobnym kontem w Programie. W przypadku podania przez Uczestnika przy przystępowaniu do Programu za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej lub za pośrednictwem Sklepu Internetowego adresu e-mail innego niż podany uprzednio przez Uczestnika, Organizator nie będzie dokonywał transferów Punktów między kontami.
3.3.3. Użytkownik przystępując do korzystania z Programu za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej lub Sklepu Internetowego, poprzez zaznaczenie odpowiednich okienek, tzw. „checkbox”, akceptuje niniejszy Regulamin oraz fakultatywnie wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych (w tym materiałów marketingowych i reklamowych).
3.3.4. Uczestnik jest zobowiązany wypełnić rubrykę z danymi, podając swoje dane osobowe w sposób pełny i zgodny z prawdą.
4. PROGRAM
4.1. Uczestnictwo w Programie wiąże się z prawem do otrzymywania przez Uczestnika informacji o kolekcjach i promocjach dostępnych w Placówkach Organizatora i/lub Sklepach Internetowych oraz do brania udziału w specjalnych akcjach handlowych lub promocjach przeznaczonych wyłącznie dla Uczestników Programu.
4.2. Ogólnodostępny lub indywidualny charakter promocji zależy wyłącznie od decyzji Organizatora.
4.3. Informacje handlowe i marketingowe mogą być przesyłane drogą elektroniczną - za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej lub za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji (m.in. poczty elektronicznej, wiadomości SMS/MMS, połączeń telefonicznych) w przypadku wyrażenia w tym zakresie odpowiedniej zgody przez Uczestnika.
4.4. Uczestnik ma prawo w każdym czasie cofnąć zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji (m.in. poczty elektronicznej, wiadomości SMS/MMS, połączeń telefonicznych) bezpośrednio w ramach Aplikacji Mobilnej.
4.5. W celu zablokowania informacji handlowych i marketingowych, należy zalogować się do konta w Aplikacji Mobilnej, w zakładce Moje konto/Moje zgody należy odznaczyć wybrane suwaki przy poszczególnych kanałach komunikacji (Szary / nieaktywny przełącznik oznacza brak zgody) i zatwierdzić zmiany przyciskiem „Zapisz wybrane”.
4.6. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przesyłanie informacji handlowych i marketingowych nie powoduje utraty statusu Uczestnika Programu, a Uczestnikowi przysługują pozostałe przywileje Programu poza przywilejami informacyjnymi określonymi w pkt 4.1 powyżej.
5. PUNKTY
5.1. W terminie do dnia 17.11.2025 r. Organizator przyznaje Uczestnikowi Punkty za nabycie Towarów lub Usług w Placówkach Organizatora i w każdym Sklepie Internetowym.
5.2. W terminie do dnia 17.11.2025 r. Punkty będą przyznawane zgodnie z tabelą benefitów określoną w pkt.11 poniżej, tj. za każde wydane 100 zł na Towary lub Usługi posiadacz karty Classic otrzymuje 30 Punktów, a posiadacz karty Gold otrzymuje 50 Punktów.
5.3. W terminie do dnia 17.11.2025 r. Punkty naliczane są na wirtualną Kartę Klienta począwszy od pierwszej transakcji zarejestrowanej na Karcie Klienta, z zastrzeżeniem pkt. 5.4. poniżej.
5.4. Uczestnik nie otrzymuje Punktów w przypadku zakupów Towarów / Usług o wartości poniżej 100 zł.
5.5. W terminie do dnia 17.11.2025 r. w celu zapisu Punktów na Karcie Klienta:
5.5.1. W przypadku zakupu w Placówkach Organizatora: Uczestnik powinien okazać wirtualną Kartę Klienta kasjerowi (kod QR w jednej z trzech Aplikacji Mobilnych) przed zakończeniem transakcji (przed rozpoczęciem drukowania paragonu). Korzystanie z Punktów jest możliwe po 48 h od momentu dokonania transakcji, za którą Punkty zostały naliczone (tj. od momentu wydrukowania paragonu).
Paragon obejmujący Towary i Usługi zakupione w Placówkach Organizatora będzie widoczny w Aplikacjach Mobilnych (przyporządkowanych do Karty Klienta) po upływie 48 h od wystawienia paragonu.
5.5.2. W przypadku zakupu w Sklepie Internetowym: Uczestnik powinien założyć Kartę Klienta przed składaniem zamówienia. Punkty z tytułu zakupu są zapisywane w systemie Programu po 14 dniach od dnia dokonania transakcji i wygenerowaniu paragonu.
Paragon obejmujący Towary zakupione za pośrednictwem Sklepu Internetowego będzie widoczny w Aplikacjach Mobilnych (przyporządkowanych do Karty Klienta) po upływie 48 h od odbioru przez Klienta zamówienia zrealizowanego za pośrednictwem danego Sklepu Internetowego.
5.6. W terminie do dnia 17.11.2025 r. za podstawę do zapisania Punktów może służyć wyłącznie rzeczywiste dokonanie transakcji przez Uczestnika w Placówkach Organizatora lub danym Sklepie Internetowym, tj. dokonanie zakupów Towarów, potwierdzone wydrukiem paragonu. W przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości co do podstawy zapisania Punktów Organizator ma prawo do zablokowania Karty Klienta i ewentualnego wstrzymania wydania Nagród do czasu wyjaśnienia sprawy.
5.7. W przypadku zwrotów w Sklepach Internetowych (na skutek odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów), Punkty związane z taką sprzedażą są odejmowane z Karty Klienta. W przypadku zwrotu częściowego, nastąpi ponowne przeliczenie punktów i przydzielenie ich według zasad jakie obowiązują w dniu dokonania transakcji – sprzedaży i zwrotu, tj. z Karty Klienta zostanie odjęta ilość Punktów naliczonych uprzednio w związku ze sprzedażą zwracanego Towaru, a ponadto Organizator dokona weryfikacji, czy zwrot części Towarów wpłynął na liczbę Punktów naliczonych w odniesieniu do niezwracanych Towarów i dokona stosownej korekty liczby naliczonych Punktów. Jeżeli przed odjęciem Punktów, Uczestnik skorzystał z Nagrody, Organizator może żądać zwrotu równowartości Nagrody w gotówce, jeżeli Uczestnik dokonywał transakcji lub zwrotów sprzecznie z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami, a w szczególności jeżeli transakcje zostały dokonane wyłącznie w celu uzyskania Nagrody, z zamiarem odstąpienia od umowy/umów sprzedaży Towarów. Decyzję taką podejmuje Organizator po rozważeniu okoliczności sprawy.
5.8. Uczestnik, który nie okazał Karty Klienta lub kodu QR za pomocą jednej z trzech Aplikacji Mobilnej przy dokonywaniu transakcji w Placówce Organizatora przed jej zakończeniem (przed wydrukowaniem paragonu) nie otrzymuje Punktów.
5.9. Uczestnik, który złożył zamówienie w danym Sklepie Internetowym przed przystąpieniem do Programu nie otrzymuje Punktów z tytułu realizacji takiego zamówienia złożonego w danym Sklepie Internetowym.
5.10. Punkty będą odejmowane z konta Uczestnika przez Organizatora w przypadku, gdy Uczestnik zwróci - o ile zwrot jest dopuszczalny - nabyte Towary lub Usługi objęte Programem, za które zostały przyznane Punkty i otrzyma zwrot wartości tych Towarów lub Usług. Postanowienie to stosuje się odpowiednio w przypadku obniżenia ceny/wynagrodzenia.
5.11. Organizator może przyznawać Uczestnikom Punkty dodatkowe, po spełnieniu warunków promocji w terminie określonym w warunkach danej oferty promocyjnej.
5.12. Jeżeli Punkty zostały wydane lub przyznane niezgodnie z Regulaminem, Organizator będzie uprawniony do unieważnienia odpowiedniej liczby Punktów z danej Karty Klienta.
5.13. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
5.14. Posiadacz Karty nie może przekazać zebranych przez siebie Punktów innemu Uczestnikowi.
5.15. Stan Punktów Uczestnik może sprawdzić w każdej Placówce Organizatora, każdej Aplikacji Mobilnej lub każdym Sklepie Internetowym, po przypisaniu przez Uczestnika Karty Klienta do Konta Uczestnika zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
5.16. Punkty zebrane przez Uczestników na Koncie Klienta do dnia 17.11.2025 r. są ważne do dnia 17.11.2026 r.. Po upływie powyższego terminu Punkty, które nie zostały wymienione na Nagrody zgodnie z niniejszym Regulaminem, tracą ważność i będą odjęte z Konta Klienta.
5.17. Uczestnik ma prawo do zgłoszenia reklamacyjnego, w przypadku nienaliczenia Punktów za dokonane zakupy Towarów zgodnie z Regulaminem.
5.18. Reklamacje można zgłosić Organizatorowi w Placówce Organizatora lub wysłać do Biura Obsługi Stałego Klienta. W celu dopisania punktów Organizator prosi o dołączenie do reklamacji kopii paragonu potwierdzającego fakt nabycia Towarów objętych Programem, co do których Uczestnik zgłasza reklamację dotyczącą naliczenia Punktów. Każda taka reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie przez Organizatora.
6. RABATY
Zasady obowiązujące do dnia 17.11.2026 r.
6.1. Organizator przyznaje Uczestnikowi za dokonanie zakupów w Placówkach Organizatora oraz danym Sklepie Internetowym, za które naliczone zostały Punkty, Nagrody w postaci rabatu wartościowego.
6.2. Punkty mogą być wymienione na Nagrody w Placówkach Organizatora i w Sklepach Internetowych. Organizator jest uprawniony do czasowego wyłączenia możliwości wymiany Punktów na Nagrody w danym Sklepie Internetowym.
6.3. Organizator przed zrealizowaniem transakcji może żądać potwierdzenia tożsamości Uczestnika.
6.4. Wysokość rabatu wartościowego za daną transakcję wyliczana jest w zależności od kategorii Karty Klienta jaką w danej chwili posiada Klient zgodnie z tabelą benefitów określoną w pkt. 11 poniżej.
6.5. W momencie rejestracji do Programu Uczestnikowi automatycznie jest przypisywana karta Classic. Warunkiem przypisania karty Gold jest dokonanie przez Uczestnika zakupów Towarów i osiągnięcie z tego tytułu Obrotu Uczestnika na kwotę przekraczającą 10.000 zł (wartość wszystkich transakcji z użyciem Karty Klienta) w okresie 24 miesięcy liczonych wstecz od ostatniej transakcji.
6.6. Minimalna kwota rabatu do wykorzystania przy transakcji wynosi 10 zł.
6.7. Wykorzystanie rabatu w Placówkach Organizatora - Uczestnik, który zgromadził na swojej Karcie Klienta rabat wartościowy i chce go wykorzystać podczas dokonywanej transakcji w Placówkach Organizatora, musi poinformować o tym fakcie sprzedawcę w danej Placówce Organizatora i okazać sprzedawcy Kartę Klienta w Aplikacji Mobilnej. Uczestnik deklaruje wysokość rabatu wartościowego, jaką chce wykorzystać, a sprzedawca wprowadza ją do systemu. Automatycznie odpowiednia kwota rabatu wartościowego zostaje odjęta z Karty Klienta i jednocześnie wartość do zapłaty za wybrane Towary lub Usługi zostaje obniżona o tą wartość.
6.8. Wykorzystanie rabatu w Sklepie Internetowym – wykorzystanie rabatu w Sklepie Internetowym jest możliwe po przypisaniu przez Uczestnika Karty do Konta Uczestnika zgodnie z punktem 3.2 Regulaminu, z zastrzeżeniem pkt. 6.2.
Zebrane Punkty Uczestnik może wymienić na rabaty wyłącznie z pozycji Klienta zalogowanego w danym Sklepie Internetowym. W przypadku zakupu Towarów, minimalna wartość rabatu wynosi 10 zł, a maksymalna wartość rabatu wynosi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia. Uczestnik może wykorzystać zgromadzone Punkty również na pokrycie kosztów Usługi (wyłącznie w postaci dostawy w Sklepie Internetowym) – w zakresie 100% wartości takiej Usługi.
Podczas składania zamówienia Uczestnik wpisuje w koszyku kwotę rabatu w PLN z dostępnego przedziału, tj. od 10 zł do wskazanych powyżej limitów („Możliwa kwota rabatu”) i klika „Aktywuj rabat z punktów”. Po wykonaniu powyższych czynności, odpowiednia ilość Punktów odpowiadająca kwocie rabatu wartościowego zadeklarowanej przez Uczestnika zostaje automatycznie odjęta z Karty Klienta, a wartość do zapłaty za wybrane Towary lub Usługi zostaje jednocześnie obniżona o tę kwotę.
6.9. Wysokość wykorzystanego rabatu wartościowego nie może przekroczyć:
a) w przypadku Towarów 50% wartości transakcji oraz 50% wartości każdego Towaru na danym paragonie – dla Kart Classic;
b) w przypadku Towarów 50% wartości transakcji oraz 50% wartości każdego Towaru na danym paragonie – dla Kart Gold;
c) w przypadku przeróbek krawieckich: 99% wartości transakcji oraz 99% wartości każdej usługi na danym paragonie – dla Kart Gold,
przy czym dodatkowo, w przypadku transakcji dokonywanych w Sklepach Internetowych, Uczestnik będzie uprawniony do wykorzystania zgromadzonych Punktów na pokrycie kosztów Usługi w postaci dostawy w danym Sklepie Internetowym – w zakresie 100% wartości takiej Usługi (zarówno dla Kart Classic i Kart Gold)
6.10. Jeżeli rabat wartościowy jest wykorzystywany do transakcji, w której Uczestnik kupuje kilka Towarów lub Usług, jest on proporcjonalnie dzielony pomiędzy produkty i odpowiednio obniżana jest cena każdego z nich.
6.11. W przypadku wykorzystania rabatu wartościowego w pierwszej kolejności wykorzystywany jest rabat na Usługi, jeżeli takowe znajdują się na paragonie.
6.12. W przypadkach prowadzenia akcji promocyjnych dla Uczestników sposób wyliczania rabatu wartościowego może ulec zmianie, o czym Uczestnicy zostaną powiadomieni.
6.13. Dodatkowo mogą być przyznawane nagrody dla Uczestników w ramach akcji promocyjnych Organizatora. O zasadach ich przyznawania Uczestnicy zostaną powiadomieni.
6.14. Rabat wartościowy nie podlega wymianie na gotówkę.
6.15. Uczestnik jest uprawniony do otrzymania informacji o przysługujących mu przywilejach, kwocie uzbieranego rabatu wartościowego lub kwocie odjętej z jego Konta Uczestnika.
6.16. Organizator zastrzega sobie prawo wykluczenia wybranych przez siebie Towarów lub Usług z naliczania od ich zakupu rabatu wartościowego na konto Uczestnika jak i wykorzystania rabatu wartościowego na zakup tych Towarów lub Usług. W przypadku Towaru lub Usługi wykluczonego przez Organizatora, Uczestnik nie może nabywając go skorzystać z zebranego przez siebie rabatu wartościowego.
6.17. Sprzedawca w Placówce Organizatora w sytuacji przeprowadzania transakcji, w której Uczestnik korzysta ze zgromadzonego na swoim koncie rabatu wartościowego może zażądać potwierdzenia tożsamości Uczestnika.
6.18. Zgromadzony rabat wartościowy podlega wykorzystaniu przy dokonywaniu zakupów Towarów w cenach regularnych, jak i wyprzedażowych. Wykorzystania rabatu wartościowego nie można łączyć z innymi promocjami czy akcjami rabatowymi.
Zasady obowiązujące od dnia 18.11.2025 r.
6.19. Od dnia 18.11.2025 r. posiadaczom Kart Classic i Kart Gold zostaje przyznany rabat procentowy zgodnie z Tabelą wskazaną w pkt. 11 poniżej.
6.20. Karta Classic przyznawana jest w momencie rejestracji do Programu Uczestnikowi automatycznie.
6.21. Warunkiem przyznania Karty Gold jest dokonanie przez Uczestnika zakupów Towarów i osiągnięcie z tego tytułu Obrotu Uczestnika na kwotę przekraczającą 10.000 zł (wartość wszystkich transakcji z użyciem Karty Klienta) w okresie 24 miesięcy liczonych wstecz od ostatniej transakcji.
6.22. Celem uniknięcia wątpliwości należności zwrócone Uczestnikowi w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z odrębnymi przepisami pomniejszają Obrót Uczestnika z pierwszym dniem każdego miesiąca kalendarzowego.
6.23. Warunkiem utrzymania statusu Karty Gold jest utrzymanie przez Uczestnika Obrotu w wysokości co najmniej 10.000 zł w każdym kolejnym 24 miesięcznym okresie rozliczeniowym liczonym wstecz od daty ostatniej transakcji, która spowodowała osiągnięcie statusu Karty Gold.
6.24. Weryfikacja spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 6.21–6.23, dokonywana jest na pierwszy dzień każdego miesiąca kalendarzowego. W przypadku gdy Uczestnik posiadający status Karty Gold nie osiągnie wymaganego Obrotu, tj. łączna wartość transakcji z ostatnich 24 miesięcy będzie niższa niż 10.000 zł, status Uczestnika zostaje automatycznie obniżony do kategorii Karty Classic.
7. UTRATA STATUSU UCZESTNIKA PROGRAMU
7.1. Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Programie, poprzez przesłanie pisemnego lub mailowego oświadczenia do Organizatora, w tym poprzez zakładkę „Kontakt” w Aplikacji Mobilnej.
7.2. W razie otrzymania oświadczenia Uczestnika o rezygnacji z udziału w Programie Organizator jest uprawniony i zobowiązany do zamknięcia Konta Uczestnika oraz do unieważnienia wszystkich Punktów zgromadzonych na Koncie Uczestnika.
7.3. Organizator może wypowiedzieć Uczestnikowi uczestnictwo w Programie za powiadomieniem, jeżeli Uczestnik podał w Formularzu nieprawdziwe dane.
7.4. Jeżeli Uczestnik nie dokona żadnego zakupu, z którym związany byłby zapis Punktów na Karcie Klienta, przez okres dłuższy niż 3 lata Konto Uczestnika zostaje dezaktywowane.
8. DANE OSOBOWE
Informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz w Polityce prywatności VRG S.A. Polityka Prywatności jest dostępna tutaj:
https://wolczanka.pl/polityka-prywatnosci
9. ZMIANY, ZAKOŃCZENIE PROGRAMU
9.1. Organizator jest uprawniony do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu Programu ze skutkiem na przyszłość.
9.2. W przypadku wprowadzenia zmian do Regulaminu Organizator każdorazowo zawiadomi Uczestników o zmianach wprowadzanych do Regulaminu poprzez umieszczenie Regulaminu Programu na Stronach Internetowych Organizatora oraz w Aplikacji Mobilnej.
9.3. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu wszystkie Karty Klienta tracą ważność w terminie ustalonym przez Organizatora.
9.4. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Organizator jest zobowiązany do umieszczenia odpowiedniej informacji na stronach internetowych www.wolczanka.pl, www.vistula.pl i www.bytom.com.pl oraz w Placówkach Organizatora.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
10.1. Treść Regulaminu jest udostępniona wszystkim Uczestnikom Programu na stronie internetowej https://www.vrg.pl/marki/programy-lojalnosciowe oraz w Aplikacji Mobilnej.
10.2. Uczestnik Programu może składać reklamacje związane z uczestnictwem w Programie. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni.
10.3. Reklamacje związane z uczestnictwem w Programie mogą być składane do Organizatora w następujący sposób:
• pocztą na adres Organizatora: VRG S.A., ul. Pilotów 10, 31-462 Kraków, z dopiskiem „Program Lojalnościowy”
lub
• pocztą elektroniczną na adres: ksk@vrg.pl.
11. TABELA BENEFITÓW:
| KATEGORIA KARTY | CLASSIC | GOLD | UWAGI |
| Przydzielanie kart | dowolny zakup | 10 000 zł Obrotu Uczestnika na Kartę Klienta przy zakupach z okresu 24 miesięcy * | *po przekroczeniu przez Uczestnika łącznego Obrotu Uczestnika w wysokości 10.000 zł z tytułu zakupu Towarów. Obrót Uczestnika musi być zarejestrowany na Karcie Klienta w ciągu dwudziestu czterech miesięcy i musi być potwierdzony zapisami w systemie transakcyjnym. |
| Przelicznik punktowy | 30 pkt za każde 100 zł | 50 pkt za każde 100 zł | Punkty naliczane są wyłącznie do dnia 17.11.2025 r. |
| Wartość wykorzystania Punktów przy zakupie Towarów | za każde 10 pkt 1 zł rabatu | za każde 10 pkt 1 zł rabatu |
*Wysokość wykorzystanego rabatu wartościowego nie może przekroczyć 50% wartości transakcji
|
| Wysokość wykorzystania rabatu przy realizacji Usług (Placówki Organizatora) |
wysokość rabatu: 50% wartości Usługi |
wysokość rabatu: 99% wartości Usługi |
Usługa – dotyczy przeróbki krawieckiej w Placówkach Organizatora Możliwość wykorzystania Punktów naliczonych do dnia 17.11.2025 r. w terminie do dnia 17.11.2026 r. |
| Wysokość wykorzystania rabatu przy realizacji Usług (Sklepy Internetowe) |
wysokość rabatu: 100% wartości Usługi |
wysokość rabatu: 100% wartości Usługi |
Usługa – dotyczy dostawy w Sklepie Internetowym.
|
| Wykorzystanie Punktów w Sklepach Internetowych |
TAK (z zastrzeżeniem pkt. 6.2. Regulaminu) |
TAK (z zastrzeżeniem pkt. 6.2. Regulaminu) |
Wykorzystania rabatu wartościowego nie można łączyć z innymi promocjami czy akcjami rabatowymi. Możliwość wykorzystania Punktów naliczonych do dnia 17.11.2025 r. w terminie do dnia 17.11.2026 r. |
| Minimalna kwota wykorzystania rabatu |
10 złotych (100 punktów) |
10 złotych (100 punktów) |
Możliwość wykorzystania Punktów naliczonych do dnia 17.11.2025 r. w terminie do dnia 17.11.2026 r. |
| Ważność uzbieranych Punktów |
do dnia 17.11.2026 |
do dnia 17.11.2026 |
Możliwość wykorzystania Punktów naliczonych do dnia 17.11.2025 r. w terminie do dnia 17.11.2026 r. |
| Przelicznik punktowy dla kart Klub Bytom | za 10 punktów 1 złoty rabatu | za 10 punktów 1 złoty rabatu | Możliwość wykorzystania Punktów naliczonych do dnia 17.11.2025 r. w terminie do dnia 17.11.2026 r. |
| Rabat do Karty | 5% | 7% | Rabat jest przydzielany na podstawie Obrotu Uczestnika z ostatnich 24 miesięcy. Rabat przysługuje począwszy od dnia 18.11.2025 r. (rabat jest regulowany regulaminem promocji) |