Nasza najnowsza kampania to narracja o trójce przyjaciół, których jednoczą wspólne pasje oraz poczucie braterstwa.
Wracamy do biura. W świetnie skrojonym garniturze, idealnie dopasowanej koszuli, z narzuconym na ramię płaszczem z przyjemniej w dotyku wełny. Kampania nowej kolekcji marki Vistula przywraca strojowi formalnemu należne mu miejsce.
Marka Vistula kontynuuje współpracę z aktorem Mateuszem Banasiukiem. Bohater kampanii ICONS w nowym spocie pokazuje, że nowoczesna elegancja to klasa i swoboda w jednym. Nic nie wyraża jej lepiej niż dobrze skrojony garnitur.
Oczekiwanie na letnie celebracje. Beztroskie chwile w gronie przyjaciół. Uroczystości w mniej zobowiązującym stylu.
W pierwszym kwartale 2024 roku Grupa VRG osiągnęła sprzedaż na poziomie 278,2 mln zł (o 4,2 proc. więcej niż w roku poprzednim)
Spółka pracuje nad poprawą wyników segmentu odzieżowego, nie tracąc impetu w segmencie jubilerskim
Wólczanka prezentuje kolekcję ubrań, które są bardziej niż tylko tłem dla ważnych uroczystości - są kluczem do wyrafinowanej elegancji, której nie sposób przeoczyć.
Najnowsza kolekcja Vistula Celebrations to projekty dla niej i dla niego, dzięki którym świętowanie ważnych momentów, od tych uroczystych przez mniej oficjalne, będzie jeszcze przyjemniejsze. Klasyczne, ponadczasowe kroje oraz najwyższej jakości tkaniny sprawią, że bez względu na okazję będziesz wyglądać modnie i czuć się komfortowo. Celebruj dowolną okazję we własnym, najlepszym stylu.