Wybitny artysta Radzimir Dębski – JIMEK stworzył we współpracy z marką BYTOM autorską kolekcję, oddającą jego eklektyczny styl.
Pierwsza odsłona jesienno-zimowej kolekcji BYTOM została oparta na idei lekkiej warstwowości.
Supreme Comfort. Całkowita harmonia autentycznego komfortu i estetycznego designu, aby wygoda nie była już nigdy kompromisem.
Marka BYTOM prezentuje nową kampanię wizerunkową pod hasłem Utkane historie.
Kampania najnowszej kolekcji wiosna-lato 2022 zabiera odbiorców w kolejną sentymentalną podróż, tym razem do nadmorskich kurortów, w sezonie obleganych, a poza nim, dających spokój i wytchnienie.
Jesienno-zimowa kolekcja BYTOM to kontynuacja stylu Retro Future zestawiającego stylistykę vintage z nowoczesnymi formami. Tym razem retrospekcja sięga lat 60. i inspirowana jest polskim wzornictwem przemysłowym z tej właśnie epoki.
„Uznanie dla dzieła”
Bytom wspiera polską kulturę i sztukę od lat. W kolekcji Jesień-Zima prezentujemy prace jednego z najoryginalniejszych polskich malarzy XX wieku - Zdzisława Beksińskiego. To nie pierwszy raz, kiedy Bytom tworzy kolekcję ubrań prezentującą twórczość znanych polskich artystów.
Tworząc kolekcję, uwierzyliśmy w to, że możemy odbyć sentymentalną podróż w czasie do lat 80., jednocześnie nie rezygnując z tego, co kochamy dziś.
Obecna kolekcja proponowana przez markę BYTOM i kampania ją promująca - są wyjątkowe. Wynika to z faktu, że marka BYTOM obchodzi w tym roku 75 rocznicę istnienia.
Do grona wyjątkowych postaci współpracujących z marką BYTOM w ramach promocji polskiej kultury i sztuki dołączają Jacek Koman i Maciej Musiałowski – bohaterowie nowej kampanii BYTOM wiosna/lato 2020.
BYTOM – SZTUKA KRAWIECTWA – SZTUKA FILMU – SZTUKA ŻYCIA
Po raz kolejny BYTOM łączy sztukę krawiectwa ze sztuką, tym razem… z filmem. Do współpracy przy tworzeniu kolekcji BYTOM JESIEŃ - ZIMA 2019 zaprosiliśmy Jana Frycza - mistrza sztuki aktorskiej wraz z debiutującym aktorem młodego pokolenia Kamilem Nożyńskim. Wzięli oni udział w sesji zdjęciowej zrealizowanej w scenerii warszawskiego SPATIFU - kultowego miejsca spotkań bohemy artystycznej.
Tomek Lipiński i Dawid Ogrodnik to bohaterowie najnowszej kampanii BYTOM, która kontynuuje promocję marki nawiązując do polskiej kultury i sztuki. Tym razem marka prezentuje dwa pokolenia różnych artystów: muzyka i aktora. Niebywały duet różnych osobowości oraz pokoleń połączyła muzyka, która stała się tematem przewodnim kampanii i zdjęć najnowszej kolekcji BYTOM.