Vistula Group S.A. ma przyjemność poinformować, że przedłużyła o dwa lata umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której producent odzieży jest „Oficjalnym Partnerem PZPN”. Współpraca daje wymierne korzyści dla obu stron. Zawodnicy reprezentacji Polski oraz przedstawiciele polskiej federacji będą ubrani w kolekcje garniturów marki Vistula.
Vistula debiutuje z pierwszymi własnymi perfumami – Vistulą Black i Vistulą Red. Zapachami, które intrygują, podkreślają niezależność oraz indywidualny styl współczesnego dżentelmena.
Nowoczesna, designerska, ale i zgodna z najwyższą sztuką krawiecką moda męska. Taka jest najnowsza kolekcja marki Vistula na jesień i zimę 2016/2017.
Najnowsza kolekcja Vistuli to propozycja dla dżentelmena, wzbudzającego podziw zarówno u mężczyzn, jak i u płci pięknej. Wielkomiejskiego eleganta z osobowością, pasją i własnym stylem. Takiego, jakim jest Robert Lewandowski.
W dniu 5 lipca na tętniących życiem, otoczonych imponującą nowoczesną architekturą warszawskich ulicach, odbyła się sesja Vistuli na sezon jesień-zima 2016/2017. Twarzą kampanii został światowej klasy piłkarz i kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej - Robert Lewandowski, którego mieliśmy okazję oglądać również w wiosenno-letniej odsłonie kolekcji.
Vistula dołączyła do zaszczytnego grona marek ubierających drużyny piłkarskie. W ramach współpracy z PZPN uszyte zostały garnitury na miarę, w których polska reprezentacja pojedzie na mistrzostwa Europy do Francji. Od 20 maja jednakowe garnitury są do kupienia w salonach Vistuli w całej Polsce.
Linia SELECTION, czyli produkty Vistuli wyselekcjonowane przez Roberta Lewandowskiego już w sprzedaży.
Vistula została "Oficjalnym Partnerem PZPN" i ubierze reprezentację Polski w piłce nożnej na turniej Euro 2016 we Francji.
Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski, napastnik klubu piłkarskiego Bayern Monachium i król strzelców Bundesligi, został twarzą marki odzieżowej Vistula.
Wyraziście i spontanicznie, ale niezmiennie w dobrym stylu. Kolekcja Vistuli na wiosnę i lato to łatwa do zestawiania klasyka w lżejszym wydaniu. Wyróżnia ją wdzięczna paleta barw i zgodność z trendami przy ponadczasowości fasonów.
Spektakularne krajobrazy hiszpańskiej wyspy Fuerteventura stały się tłem najnowszej sesji Vistuli na sezon wiosna – lato 2016. Głównym bohaterem kampanii jest pewny siebie mężczyzna, który lubi aktywnie spędzać wolny czas.
Wygodnie, choć niekoniecznie sportowo, zgodnie z dress codem, ale też z całym spektrum możliwości podkreślenia własnej osobowości oraz na czasie z najnowszymi trendami, choć powściągliwie i – jak zawsze – z klasycznym sznytem. Kolekcja Vistuli na jesienno – zimowy sezon to współczesna elegancja zarówno na formalne okazje, jak i weekendowy relaks.