Vistula i Prosto połączyły siły, by stworzyć kolekcję kapsułową na sezon wiosna/lato 2019. Dwie, legendarne polskie marki, o zupełnie odmiennym DNA, wprowadziły na rynek linię ubrań, która odzwierciedla charakterystyczny styl każdej z nich. Efektem kolaboracji jest kolekcja łącząca klasyczny świat męskiej mody i nowoczesnego ducha streetwearu.
Nowoczesna, uniwersalna, różnorodna wzorniczo i kolorystycznie. Kolekcja marki Vistula na sezon wiosna-lato 2019 łączy atrakcyjne wzory, szeroką paletę barw oraz nowoczesne i modne fasony, odpowiadające na potrzeby współczesnych mężczyzn. Bohaterem kampanii promującej najnowszą kolekcję jest światowej klasy model Ollie Edwards.
Vistula na sezon jesienno-zimowy charakteryzuje się klasycznymi, stonowanymi propozycjami i casualowymi sylwetkami w modnych kolorach i ciekawych wzorach. Elegancja połączona z komfortem noszenia i wygoda na co dzień – to kluczowe założenia nowej kolekcji marki, realizowane konsekwentnie od dawna. Część asortymentu pochodzi z Robert Lewandowski Collection i jest efektem dalszej współpracy ze światowej klasy piłkarzem.
Metropolia, to miejsce styku kultur, tradycji i zwyczajów. Jej rytm, kolory, współczesna architektura oraz kosmopolityczna atmosfera zainspirowały projektanta Vistuli – Wojtka Bednarza do stworzenia kapsułowej kolekcji na jesień i zimę 2017/18.
Firma Vistula znana jest ze współpracy z gwiazdami największego formatu zarówno z dziedziny sportu, jak i kultury czy sztuki. Tej jesieni, obok piłkarza Roberta Lewandowskiego, do współpracy zaprosiła najlepszych polskich skoczków narciarskich, olimpijczyków i zwycięzców najważniejszych imprez sportowych na świecie, a także indywidualnych i drużynowych medalistów mistrzostw świata: Kamila Stocha, Piotra Żyłę i Dawida Kubackiego.
Wraz z nadejściem nowego sezonu Vistula wprowadza do swoich salonów oraz sklepu online kolekcję stworzoną wspólnie z jednym z najlepszych piłkarzy na świecie – Robertem Lewandowskim.
Połączenie doświadczenia krawców Vistuli z oczekiwaniami i pomysłami Roberta, zaowocowało powstaniem limitowanej kolekcji odzieży, która już jesienią trafi do salonów marki. Na premierę kolekcji, prosto z planu sesji zdjęciowej, zaprasza sam Robert Lewandowski.
Optymistyczna, ciepła kolorystyka, nowoczesne, dopasowane fasony i zaskakujące bogactwo wzorów – najnowsza kolekcja Vistuli to klasyka w odświeżonym wydaniu. Lekka, uniwersalna i sprzyjająca tworzeniu ciekawych stylizacji, niezmiennie jest wyznacznikiem wysokiej jakości i krawiectwa w najlepszym stylu.
Młodzi, ambitni i pewni siebie – bohaterami najnowszej kampanii wizerunkowej Vistuli są przebojowi mężczyźni o silnych charakterach. Nie stronią jednak od żartów, zabawy i przygód. Przyjaźń jest dla nich kluczową wartością.