Grupa VRG stawia na total look i rozwija casual – asortyment marek na sezon wiosna-lato
VISTULA RED to nowoczesne kroje oraz unikatowy design. Marka dedykowana jest osobom otwartym na nowości, trendy oraz zabawę modą. W VISTULA RED, poza kolekcją męską oraz produktami dla niej i dla niego, znajdziemy poszerzoną ofertę modeli skierowanych wyłącznie dla kobiet. Wśród nich dostępne są: garnitury, marynarki, koszule, bluzki oraz jeden model sneakersów.
Vistula z nowym sklepem internetowym i sprzedażową aplikacją mobilną
Tworząc kolekcję, uwierzyliśmy w to, że możemy odbyć sentymentalną podróż w czasie do lat 80., jednocześnie nie rezygnując z tego, co kochamy dziś.
Wólczanka zmienia oblicze, powiększając asortyment o nowe produkty. To już nie tylko koszule, to moda na każdą okazję i na każde warunki.
Długo wyczekiwana i upragniona wiosna przynosi zapowiedź nowego początku. W promieniach słońca, uśmiechu, spotkaniu z najbliższymi. Jako preludium lata obiecuje świat pełen najpiękniejszych kolorów. Ciesz się nim już dziś.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz mając na celu silny rozwój i wsparcie sprzedaży internetowej, Vistula podjęła współpracę z modivo.pl – prężnie działającą platformą
e-commerce z modą premium, obecną na 13 rynkach w kraju i zagranicą (m.in.: Polska, Rumunia, Czechy, Niemcy, Włochy czy Ukraina).
Ankieta dedykowana jest pracownikom, klientom, partnerom biznesowym, a także przedstawicielom lokalnych społeczności, instytucji finansowych, administracji państwowej i samorządowej.
- 50% przychodu ze sprzedaży produktów z symbolem V, VISTULA przekaże Szpitalowi Uniwersyteckiemu w Krakowie.