Linia SELECTION, czyli produkty Vistuli wyselekcjonowane przez Roberta Lewandowskiego już w sprzedaży.
Vistula została "Oficjalnym Partnerem PZPN" i ubierze reprezentację Polski w piłce nożnej na turniej Euro 2016 we Francji.
Kiedy po nocy wstaje dzień, zmienia się wszystko. Nastaje nowy początek, pełen energii, odwagi i niezależności. W najnowszej kolekcji autorskiej W.KRUK świt jest kobietą, która odradza się, aby podjąć wyzwanie otaczającego ją świata. A historię tę opowiada Alicja Bachleda-Curuś – autorka kolekcji EOS.
Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski, napastnik klubu piłkarskiego Bayern Monachium i król strzelców Bundesligi, został twarzą marki odzieżowej Vistula.
W tym sezonie Wólczanka stawia na nieoczywiste wzory i mocne desenie.
Kolekcje powstały z myślą o kobietach i mężczyznach biznesu, potrzebujących klasycznego wzornictwa we współczesnym, wielkomiejskim wydaniu.
Nasycone kolory, charakterystyczne wzory i oryginalne desenie – nowa kolekcja Wólczanki na wiosnę i lato 2016 jest wyrazista i przebojowa. Autorzy kampanii reklamowej postanowili jednak dodatkowo zintensyfikować siłę jej oddziaływania na zmysły. Efekt? Zachwycający!
Wyraziście i spontanicznie, ale niezmiennie w dobrym stylu. Kolekcja Vistuli na wiosnę i lato to łatwa do zestawiania klasyka w lżejszym wydaniu. Wyróżnia ją wdzięczna paleta barw i zgodność z trendami przy ponadczasowości fasonów.
Spektakularne krajobrazy hiszpańskiej wyspy Fuerteventura stały się tłem najnowszej sesji Vistuli na sezon wiosna – lato 2016. Głównym bohaterem kampanii jest pewny siebie mężczyzna, który lubi aktywnie spędzać wolny czas.
Z ogromną radością informujemy, że marka Wólczanka została uznana drugą Najcenniejszą Polską Marką w kategorii Odzież i obuwie w rankingu dziennika „Rzeczpospolita” . Marka Vistula należąca do grupy kapitałowej Vistula Group S. A. w tej samej kategorii zajęła pozycję 10.
Do dynamicznie rozwijającej się sieci butików Wólczanka dołączyły kolejne dwie lokalizacje. 13 listopada miało miejsce otwarcie butiku w Alei Bielany we Wrocławiu oraz w centrum handlowym Zielone Arkady w Bydgoszczy.
24 października w białostockim centrum handlowym Galeria Jurowiecka otworzył się elegancki butik Wólczanka, oferujący koszule i dzianiny dla kobiet i mężczyzn.
95. salon marki Vistula otworzył się w nowo powstałym białostockim centrum handlowym - Galeria Jurowiecka. Sklep o powierzchni handlowej 127 metrów kwadratowych znajduje się na poziomie 0 galerii.