W butikach Wólczanka rozpoczęła się wyjątkowa wyprzedaż kolekcji wiosna/lato 2015. Ceny są niższe nawet o 70%, a wysokiej jakości bawełnianą koszulę można kupić już od 69,90 zł.
16 maja Wólczanka otworzyła nowy butik w centrum handlowym Targówek przy ulicy Głębockiej 15 w Warszawie. Butik o powierzchni 30 m2 to dwunasty punkt handlowy tej marki w stolicy.
Vistula Group S. A. zajęła 2. miejsce w prestiżowym rankingu Giełdowa Spółka Roku 2014 organizowanym przez „Puls Biznesu”. Wdzierając się na podium przebojem, awansowała z 51. miejsca zajętego w poprzednim roku. Analitycy przyznali również Vistuli 1. miejsce w kategorii Najlepsza jakość produktów i usług.
Kolekcja Wólczanki na wiosnę i lato to klasyka w nowoczesnym wydaniu. Zgodna z tradycyjną sztuką krawiectwa, lecz dostosowująca się do aktualnych trendów w modzie męskiej, gwarantuje dobry wygląd na każdą okazję.
Turkusowy błękit nieba, malownicze kamieniczki wijące się wzdłuż brzegu, elegancka promenada i romantyczna marina, której jachty przeglądają się w tafli lazurowej wody… Takie jest Portofino – miasteczko położone w Ligurii we Włoszech, uważane za jeden z najmodniejszych i najbardziej ekskluzywnych kurortów na Półwyspie Apenińskim. I taka jest nowa linia w kolekcji Vistuli – Portofino Line – której miasteczko jest główną inspiracją: radosna i jednocześnie wysmakowana.
Przeciwieństwa uzupełniają się dzięki W.KRUK. Kobiecość staje się silna, historia nabiera nowego znaczenia i zostaje opowiedziana na nowo. W.KRUK prezentuje nową autorską kolekcję, do której inspiracje stworzyła Kinga Rusin. Tym samym W.KRUK rozpoczyna celebrowanie 175 lat istnienia marki.
Kolor, nowoczesne fasony i oryginalne desenie – koszule Wólczanki na wiosnę i lato klasyka w nowoczesnym, przebojowym wydaniu. Jest wyraziście, lecz niezmiennie elegancko.
Wólczanka poszerza swoją sieć sprzedaży. Tym razem nowoczesny butik marki pojawił się w galerii handlowej Tarasy Zamkowe w Lublinie. Uroczyste otwarcie odbyło się 4 marca.
4 marca Vistula otworzyła swój trzeci salon w Lublinie. Sklep o powierzchni 133 m2 mieści na parterze nowo otwartego centrum handlowego Tarasy Zamkowe.
4 marca w centrum handlowym Tarasy Zamkowe w Lublinie W.KRUK otworzył swój nowy salon. Jest to trzeci sklep tej marki w regionie.
Magazyn Twój STYL po raz 16. wręczył statuetki Doskonałości Mody. To jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów w dziedzinie mody. W tym roku statuetkę w kategorii Polska marka ekskluzywna przyznano marce Wólczanka za kolekcję jesień-zima 2014/2015.
Marka Vistula zajęła 1. miejsce w plebiscycie organizowanym przez Business Traveller Poland w kategorii Najlepsza marka ubraniowa dla biznesu. Wólczanka w tym samym konkursie zajęła miejsce 3.