Trwa dynamiczny rozwój marki odzieżowej Wólczanka. W dniu 17 października otworzyły się trzy nowe butiki marki w następujących lokalizacjach: Galeria Krakowska w Krakowie, Galeria Veneda w Łomży oraz warszawskie Domy Mody - Modo. W sumie blisko 105 metrów kwadratowych nowej powierzchni handlowej.
8 października w centrum handlowym Supersam w Katowicach otworzył się nowy butik Wólczanki. Jest to czwarty sklep marki w tym mieście.
Do dynamicznie rozwijającej się sieci Wólczanki dołączył kolejny butik o powierzchni handlowej 30 metrów kwadratowych. Nowy butki Wólczanki otworzył się 3 października w Galerii Sfera w Bielsko - Białej.
Wygodnie, choć niekoniecznie sportowo, zgodnie z dress codem, ale też z całym spektrum możliwości podkreślenia własnej osobowości oraz na czasie z najnowszymi trendami, choć powściągliwie i – jak zawsze – z klasycznym sznytem. Kolekcja Vistuli na jesienno – zimowy sezon to współczesna elegancja zarówno na formalne okazje, jak i weekendowy relaks.
Wyrafinowana, elegancka i niezmiennie kobieca – kolekcja damskich koszul Wólczanki na obecny sezon to klasyka pełna oryginalnych wzorów.
Wyraziście, oryginalnie i niezmiennie elegancko – kolekcja męskich koszul Wólczanki na obecny sezon to elegancja w modnym wydaniu.
30 września do grona najemców Galerii Bronowice w Krakowie dołączyła Wólczanka. Jest to czwarty butik Wólczanki w tym mieście i 84 w Polsce.
Vistula po raz kolejny wprowadza do swojej kolekcji limitowaną linię. Vistula Après-ski Line nierozerwalnie łączy się z relaksem i życiem towarzyskim prowadzonym w kurortach narciarskich po zejściu ze stoku, ale też znakomicie odnajduje się w wielkomiejskiej przestrzeni.
Vistula Group S.A. otworzyła kolejny butik ekskluzywnej marki Lambert. Butik o powierzchni 57 m2 otworzył się na pierwszym piętrze galerii handlowej Arkadia w dniu 3 września. Jest to trzeci butik tej marki w Warszawie i czwarty w Polsce.
W dniu 2 września w centrum handlowym Arkadia otworzył się flagowy salon marki Vistula o powierzchni ponad 350 – u metrów kwadratowych. Jest to obecnie największy sklep Vistuli w Polsce.
Elegancja, szyk, ale też relaks i beztroska panująca w narciarskich kurortach to motyw przewodni najnowszej sesji Vistuli. Kampania na sezon jesień-zima 2015/2016 przenosi nas w serce Alp. Ich kosmopolityczna atmosfera, charakterystyczne dla górskich miasteczek przenikanie się elitarności i bezpretensjonalnego luzu oraz widowiskowa sceneria, stanowią tło dla kolekcji marki oraz limitowanej linii Vistula Après-ski.
Hipnotyczna, jednocześnie wyrafinowana i chłodna, ale też iskrząca podskórnym temperamentem i ledwo skrywaną pasją – kampania Wólczanki na obecny sezon jest intrygująca i pełna niuansów.