Najnowsza kolekcja Vistuli to propozycja dla dżentelmena, wzbudzającego podziw zarówno u mężczyzn, jak i u płci pięknej. Wielkomiejskiego eleganta z osobowością, pasją i własnym stylem. Takiego, jakim jest Robert Lewandowski.
Biznesowa klasyka dopełniona wyrafinowanymi deseniami nieodłącznie kojarzącymi się z tajemniczą jesienno-zimową aurą - właśnie te skojarzenia jako pierwsze przychodzą na myśl w związku z premierą nowej kampanii wizerunkowej marki Wólczanka.
W dniu 6 sierpnia 2016 Wólczanka otworzyła nowy butik w Warszawie - w CH Bemowo.
Na sezon jesienno-zimowy 2016 dom mody DENI CLER na nowo odkrywa klasyczny styl w wyrafinowanej, wielkomiejskiej formie. Inspiracją najnowszej kolekcji jest energetyczny Mediolan i zmysłowa kobiecość przywodząca na myśl arcydzieła mistrzów włoskiego kina.
Z jednej strony elegancka w klasycznym rozumieniu tego słowa, a z drugiej finezyjna i odważnie interpretująca aktualne trendy – choć do oficjalnej premiery pozostał jeszcze niecały miesiąc, już teraz wiadomo, że nadchodząca kampania wizerunkowa marki Wólczanka zapowiada się bardziej niż intrygująco.
W dniu 5 lipca na tętniących życiem, otoczonych imponującą nowoczesną architekturą warszawskich ulicach, odbyła się sesja Vistuli na sezon jesień-zima 2016/2017. Twarzą kampanii został światowej klasy piłkarz i kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej - Robert Lewandowski, którego mieliśmy okazję oglądać również w wiosenno-letniej odsłonie kolekcji.
W dniu 3 czerwca 2016 otworzyliśmy nowy salon Franczyzowy Vistula Port Łódź w Łodzi.
Vistula dołączyła do zaszczytnego grona marek ubierających drużyny piłkarskie. W ramach współpracy z PZPN uszyte zostały garnitury na miarę, w których polska reprezentacja pojedzie na mistrzostwa Europy do Francji. Od 20 maja jednakowe garnitury są do kupienia w salonach Vistuli w całej Polsce.
7 maja 2016 w centrum handlowym Vivo w Stalowej Woli Vistula otworzyła swój kolejny salon franczyzowy.
W dniu 30 kwietnia otworzył się sklep franczyzowy Vistuli w centrum handlowym Felicity w Lublinie. W nowym sklepie o powierzchni 102,3 metrów wyeksponowano najnowszą limitowaną kolekcję Selection- wybraną przez Roberta Lewandowskiego, klasyczną linię Lantier oraz nowoczesną, casualową ofertę z metką Vistula Red.
Klasyczny krój, efektowne detale, ponadczasowa biel i misterne wykończenia. Wólczanka przedstawia szeroką gamę białych koszul na uroczyste okazje. Wyjątkowo w tym sezonie obok pana młodego, marka ubiera w białą bluzkę również pannę młodą. Tym samym, tradycyjna biała koszula nabiera nowego znaczenia.
Wólczanka rozszerza sieć dystrybucji. W dniach 18-19 marca otworzyły się butiki w Bielsku- Białej oraz Piasecznie.