W pierwszym kwartale 2024 roku Grupa VRG osiągnęła sprzedaż na poziomie 278,2 mln zł (o 4,2 proc. więcej niż w roku poprzednim)
Spółka pracuje nad poprawą wyników segmentu odzieżowego, nie tracąc impetu w segmencie jubilerskim
Wólczanka prezentuje kolekcję ubrań, które są bardziej niż tylko tłem dla ważnych uroczystości - są kluczem do wyrafinowanej elegancji, której nie sposób przeoczyć.
Najnowsza kolekcja Vistula Celebrations to projekty dla niej i dla niego, dzięki którym świętowanie ważnych momentów, od tych uroczystych przez mniej oficjalne, będzie jeszcze przyjemniejsze. Klasyczne, ponadczasowe kroje oraz najwyższej jakości tkaniny sprawią, że bez względu na okazję będziesz wyglądać modnie i czuć się komfortowo. Celebruj dowolną okazję we własnym, najlepszym stylu.
W.KRUK przedstawia nową odsłonę bestsellerowej kolekcji Preludium Paradise Birds. Na wiosnę uwolnij swoje piękno i kolor!
Wiosenna kolekcja BYTOM - Historia o przyjaźni i pasji
W nowej kampanii Vistula ICONS marka łączy klasykę i nowoczesność, pokazując, że garnitur może być symbolem nowej, świadomej męskości. Nowoczesny mężczyzna według Vistula nie boi się wyrażać swoich emocji i samego siebie również poprzez ubrania. Marka tworząc różnorodne projekty wychodzi naprzeciw jego potrzebom. Doskonale skrojone garnitury są bazą dla wielu stylizacji, podkreślają indywidualny styl i charakter. Pierwszym bohaterem kampanii ICONS został znany aktor Mateusz Banasiuk.
W świątecznym czasie baw się modą i spraw sobie oraz swojej rodzinie radość.
VISTULA STUDIO to nowa kolekcja kapsułowa, którą marka przygotowała na sezon jesień/zima. Stawia w niej na najlepszej jakości materiały i niebanalne formy w klasycznym, ponadczasowym wydaniu.