Wiosna-Lato 2025
Celebrujmy ważne dla Was chwile wspólnie to hasło naszej najnowszej kampanii, wypowiedziane przez jej narratora, a jednocześnie ambasadora marki BYTOM – aktora Marcina Dorocińskiego. BYTOM zabiera nas w emocjonalną podróż, dzięki której możemy być uczestnikami wyjątkowego wydarzenia – ślubu młodych ludzi. To historia o istocie celebracji, podejściu do prywatności i rodziny, z ważnym przesłaniem płynącym ze słów nie tylko aktora, ale przede wszystkim człowieka.
Marka Vistula prezentuje najnowszą kolekcję wiosna-lato 2025, w której redefiniuje pojęcie elegancji. Stworzona z myślą o ważnych chwilach kampania „Tailored for the moments” podkreśla, że elegancja to więcej niż klasyczny garnitur – to świadome podejście do mody, umiejętne połączenie zapewniające nie tylko styl, ale przede wszystkim komfort w różnych sytuacjach – od spotkań biznesowych, przez uroczyste okazje, aż po mniej formalne chwile.
Spółka notowała pozytywne dynamiki sprzedaży w obu segmentach.
Nowa kolekcja marki Vistula Fine Tailoring wychodzi naprzeciw mężczyznom, którzy nie boją się wyrażać własnego „Ja” poprzez ubiór i od mody oczekują krawiectwa najwyższej próby, szlachetnych tkanin i klasycznego designu.
Od idealnie skrojonych, kaszmirowych płaszczy, po najlepszej jakości wełniane garnitury, a także smokingowe sukienki czy skórzane akcesoria.Wysokogatunkowe materiały i ponadczasowy design, a to wszystko w jesiennej odsłonie marki Vistula pod hasłem „Your Signature”.
FOLLOW to opowieść o niezależności, spełnianiu marzeń i podążaniu za tym, co podpowiada własne serce. W.KRUK przedstawia nową ambasadorską kolekcję biżuterii stworzoną z Natalią Szroeder. Autorska biżuteria zaprojektowana przez Natalię i projektantów marki to dynamiczny miks. Ambasadorka W.KRUK pokazuje jak łączyć style i inspiracje, bawiąc się najnowszymi trendami na własnych zasadach.
Nasza najnowsza kampania to narracja o trójce przyjaciół, których jednoczą wspólne pasje oraz poczucie braterstwa.
Wracamy do biura. W świetnie skrojonym garniturze, idealnie dopasowanej koszuli, z narzuconym na ramię płaszczem z przyjemniej w dotyku wełny. Kampania nowej kolekcji marki Vistula przywraca strojowi formalnemu należne mu miejsce.
Grupa zakończyła półrocze dobrym sprzedażowo czerwcem. W perspektywie półrocza nieznacznie poprawiła zysk operacyjny w segmencie odzieżowym. W segmencie jubilerskim rosła sprzedaż biżuterii, kosztem zegarków, przy zachowaniu pozytywnej dynamiki wzrostu marży.
Marka Vistula kontynuuje współpracę z aktorem Mateuszem Banasiukiem. Bohater kampanii ICONS w nowym spocie pokazuje, że nowoczesna elegancja to klasa i swoboda w jednym. Nic nie wyraża jej lepiej niż dobrze skrojony garnitur.
Oczekiwanie na letnie celebracje. Beztroskie chwile w gronie przyjaciół. Uroczystości w mniej zobowiązującym stylu.
W pierwszym kwartale 2024 roku Grupa VRG osiągnęła sprzedaż na poziomie 278,2 mln zł (o 4,2 proc. więcej niż w roku poprzednim)