Marta Zgodzińska jest doświadczoną menadżerk specjalizującą się w zarządzaniu projektami z zakresu marketingu i eCommerce. Jest absolwentką the London School of Economics and Political Science (2016-2017, magister z Development Management) oraz Middlesex University Business School (2007-2010 Licencjat z Business Studies with Spanish, dyplom z wyróżnieniem)
Doświadczenie zawodowe
Czerwiec 2021 – Czerwiec 2024, NETWISE S.A. - Członkini Rady Nadzorczej oddelegowana do pełnienia funkcji Dyrektorki marketingu.
Zakres obowiązków i odpowiedzialności: tworzenie i realizacja strategii marketingowych Netwise dla nowych i istniejących usług (analizy rynkowe, strategie produktowe), koordynacja stron www od koncepcji po optymalizację konwersji i spójność oferty, zarządzanie zespołami IT, produktu i marketingu oraz wykorzystywanie rozwiązań z ekosystemu Microsoft do usprawnienia komunikacji i zwiększenia efektywności projektowej.
Sierpień 2020 – obecnie, SCANDICSOFA - Dyrektorka ds. eCommerce
Zakres obowiązków i odpowiedzialności: całościowe zarządzanie obszarem marketingu dla marki meblowej, w tym opracowywanie rocznych strategii e-commerce i planów rozwoju firmy, koordynacja i zarządzanie chmurowym systemem CRM, zapewniającym pełny obraz klienta (widok 360°) przy pomocy rozwiązania Dynamics 365, wdrożenie digital contact centre dla działu opieki nad klientem, integrującego różne kanały komunikacji (telefon, e-mail, czat online), opracowanie i wdrożenie e-sklepów oraz strategii ekspansji na rynki zagraniczne: czeski, litewski oraz węgierski, wdrożenie automatyzacji marketingowych przy pomocy platformy Salesmanago, kierowanie działem grafików, deweloperów oraz zespołem marketingowym.
Czerwiec 2021 – obecnie NETWISE S.A. - Członkini Rady Nadzorczej
Zakres obowiązków i odpowiedzialności: kontrolowanie i nadzór bieżącej działalności spółki, strategiczne doradztwo oraz współpraca z zarządem w ocenie projektów i strategii, które miały wpływ na długoterminową rentowność i sukces spółki.
Grudzień 2017 – Sierpień 2020, MCKINSEY & COMPANY - Koordynatorka pionu Digital & Analytics
Zakres obowiązków i odpowiedzialności: zarządzanie operacyjne projektami w komórce Digital & Analytics: certyfikacji wewnętrznej dla zespołu na poziomie globalnym, wdrażanie usprawnień, raportowanie i zarządzanie interesariuszami, zarządzanie wszystkimi etapami projektu, w tym integracją strumieni pracy, efektywne zarządzanie wiedzą i talentami, identyfikacja obszarów wymagających poprawy i znalezienie najlepszego możliwego rozwiązania.
Listopad 2015 –Lipiec 2016, COMMUNITIES FOR DEVELOPMENT, Uganda - Koordynatorka Projektów
Zakres obowiązków i odpowiedzialności: tworzenie i rozwój grup mikro-finansowych we wspólnotach wiejskich, wdrożenie projektów biznesowych generujących dochody w społeczności lokalnej, przeprowadzanie analiz i raportowanie na potrzeby zarządu organizacji charytatywnej.
Maj 2012 – Listopad 2015, FUNDING CIRCLE Londyn, Performance Marketing Manager
Zakres obowiązków i odpowiedzialności: zdobywanie klientów za pośrednictwem płatnych kanałów marketingowych online, takich jak kampanie display, sieci partnerskie, promocje dla klientów i reklamy klasycznej, zarządzanie kluczowymi relacjami z siecią afiliacyjną, w tym wdrożenie platformy sieci partnerskiej, umiejętności projektowania UX/UI i współpracy między zespołowej w celu zrozumienia potrzeb i zachowań użytkowników końcowych oraz intuicyjnego i łatwego w użyciu produktu.
Zgodnie ze złożonymi oświadczeniami Pani Marta Zgodzińska spełnia kryteria niezależności członka rad nadzorczych określone w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym, w Załączniku II do Zalecenia Komisji Europejskiej z dnia 15 lutego 2005 r. dotyczącego roli dyrektorów niewykonawczych lub będących członkami rad nadzorczych spółek giełdowych i komisji rady (nadzorczej) oraz dodatkowe wymogi wskazane w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW, będących załącznikiem do Uchwały Nr 13/1834/2021 Rady Giełdy z dnia 29 marca 2021 r.