Aktualności

LONGPLAY Autorska kolekcja Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki dla W.KRUK

W.KRUK po raz pierwszy w historii zaprosił do współpracy parę – małżeństwo muzyków, którzy z sukcesami dzielą nie tylko życie zawodowe, ale również prywatne. Natalia Kukulska, znana polska wokalistka, autorka tekstów i producentka wraz z mężem Michałem Dąbrówką – cenionym perkusistą, kompozytorem i producentem muzycznym stworzyli kolekcję, która odzwierciedla ich muzyczną pasję i nierozerwalne uczucie, które ich łączy.

 

„Nazwa kolekcji LONGPLAY jest oczywistym odniesieniem do tzw. płyty długogrającej. Jest metaforą związku o długim stażu. Jesteśmy razem dwadzieścia dwa lata, a nasze życie nierozłącznie związane jest z muzyką. Stworzyliśmy wspólnie wiele utworów, z których uzbierałby się niejeden longplay. Jest tu również gra słów. Utwory promujące album nazywa się singlami. Połączenie singli daje longplay. Tak też było w naszym życiu.” – mówi Natalia Kukulska.

 

LONGPLAY, tak jak wszystkie autorskie kolekcje marki, to unikalna biżuteria, której przesłanie i symbolika są bliskie wielu odbiorcom. Każdy odnajdzie w niej wzory, które odzwierciedlają ważne dla niego wartości. W.KRUK odważnie sięga po ponadczasowe motywy i przedstawia je w nowoczesnym ujęciu. Kolekcja LONGPLAY cechuje się nowatorskim i kreatywnym podejściem twórców do tematu jakim jest muzyka, który już wielokrotnie interpretowano w sztuce i designie. Zawiera wzory wykonane z srebra próby 925 oraz modele pokryte 14- karatowym złotem i czarną emalią. Znajdziemy w niej drobną, minimalistyczną biżuterię oraz duże, przyciągające uwagę modowe formy. Na specjalne życzenie Natalii powstał pierścionek, który obejmuje trzy palce i zjawiskowo prezentuje się podczas trzymania mikrofonu na scenie. Nowością dla marki jest męska odsłona kolekcji ambasadorskiej – masywne bransolety, sygnety i naszyjniki, na których widnieją różne kombinacje symboli muzycznych. W kolekcji znalazły się też skórzane akcesoria oraz jedwabne chusty wyprodukowane z największą precyzją w polskich manufakturach.

 

„Praca nad kolekcją była dla nas niesamowitym przeżyciem i ciekawym, nowym doświadczeniem. Żeby powstały unikatowe pomysły, starliśmy się opisać nasz związek w symbolach, doświadczeniach, wspólnych wartościach i upodobaniach estetycznych. Znaleźć wspólne motywy. Po wielu rozmowach to właśnie muzyka wyszła na pierwszy plan, bo ona nas połączyła. Stąd w biżuterii nie brakuje do niej odniesień. Nie pojawiły się oczywiste znaki, jak nuty i klucze wiolinowe, natomiast symbole, które mają znaczenie nie tylko w muzyce, ale znajdują odniesienie w związku. Nie bez powodu pominęliśmy znak stopu i pauzy. Pojawił się piktogram „play” oznaczający działanie, wspólną grę, start, „record”, który dla nas symbolizuje wspólne zbieranie wspomnień, doświadczeń oraz symbol „shuffle”, czyli przeplatania się dwóch ścieżek. Jest również „loop”, czyli pętla, wspólny, zamknięty obieg, ciąg zdarzeń, który stał się inspiracją do stworzenia autorskiego splotu łańcucha oraz „wave”, czyli fala dźwiękowa, z której składa się muzyka. Nie brakuje też zdobiącej obrączki pięciolinii, która gotowa jest do zapisania nowych współbrzmień w związku. Biżuteria pięknie eksponuje i utrwala ważne dla nas wartości. Mamy nadzieję, że wiele par znajdzie w tym cząstkę siebie. W kampanii W.KRUK idziemy dalej za muzycznymi skojarzeniami. Jej przekazem jest słyszenie się nawzajem w związku. To ważny rodzaj uważności na bliską osobę. Słuchamy się i się słyszymy i przez to rozumiemy.” – mówi Natalia Kukulska i Michał Dąbrówka. W kolekcji znajduje się również motyw przypominający płytę winylową, co zainspirowało projektantów do wykorzystania czarnej emalii na biżuterii. Ciekawostką dla koneserów muzyki jest motyw geometryczny „3-5-7”, zaproponowany przez Michała Dąbrówkę, pojawiąjący się na zawieszkach i sygnetach, który odnosi się do jego ulubionych rytmów nieparzystych (3/8, 5/8, 7/8) oraz struktur polirytmicznych, czyli nakładających się na siebie nieregularnych figur granych w pętli. Dzięki tej inspiracji powstał pomysł na nałożenie na podstawę 7-kąta kolejnych nieparzystych figur, zakończonych kropką, czyli piktogramem „record”. Wszystkie elementy kolekcji inspirowane były wyrazistym, artystycznym stylem, który jest bliski nowym Ambasadorom marki W.KRUK.

 

W.KRUK słynie z unikalnych kolekcji ambasadorskich. Od 2013 roku zaprasza do współpracy wyjątkowe gwiazdy, które talentem i osobowością inspirują innych. LONGPLAY jest ósmą kolekcją ambasadorską W.KRUK. Dotychczas powstały autorska kolekcja MEA Magdy Mołek, Freedom Martyny Wojciechowskiej (odsłony Freedom, Freedom WOLF EDITION oraz Freedom UNLIMITED), OHELO Ewy Chodakowskiej, Przyjaźń Magdaleny Cieleckiej i Mai Ostaszewskiej, EOS autorstwa Alicji Bachledy-Curuś, VIS, do której inspiracje stworzyła Kinga Rusin oraz VOCALISE zaprojektowana we współpracy z Anną Marią Jopek.

Ambasadorska kolekcja biżuterii LONGPLAY jest dostępna w sprzedaży od 27 września w sklepie internetowym wkruk.pl oraz w salonach firmowych W.KRUK w całej Polsce.

#LONGPLAY #kolekcjaambasadorska #muzycznakolekcja #play #record #shuffle #loop #wave #NataliaKukulska #MIichalDabrowka #bizuteriaWKRUK #WKRUK #WKRUK1840

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Media