Aktualności

VISTULA STAWIA NA NOWE RYNKI

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz mając na celu silny rozwój i wsparcie sprzedaży internetowej, Vistula podjęła współpracę z modivo.pl – prężnie działającą platformą e-commerce z modą premium, obecną na 13 rynkach w kraju i zagranicą (m.in.: Polska, Rumunia, Czechy, Niemcy, Włochy czy Ukraina).

Vistula znalazła się w gronie topowych brandów takich jak m.in.: Max Mara, Versace Jeans Couture, Guess czy Michael Kors. Owocem wspólnych działań jest wejście marki Vistula na cztery rynki: niemiecki, czeski, słowacki oraz rumuński. Asortyment dostępny na platformie to rozbudowana oferta casual, którą nadal chcemy mocno rozwijać, jak również formal oraz akcesoria. 

Współpraca z modivo.pl to pierwsze i nie ostatnie działanie związane z poszerzaniem kanałów sprzedaży online. Marka w najbliższym czasie planuje ekspansję na kolejne rynki.

Media