Aktualności

VRG S.A. dołącza do walki z COVID-19

VRG S.A. , jedna z wiodących spółek detalicznych w Polsce, do której należą marki: VISTULA, BYTOM, WÓLCZANKA, DENI CLER MILANO i W.KRUK. dołączyła do grona firm niosących pomoc polskiej służbie zdrowia w walce z koronawirusem. W tym celu spółka przekazała maseczki ochronne na potrzeby pracowników pięciu polskich szpitali. To kolejne działania Spółki, które mają na celu wsparcie personelu medycznego. Wcześniej do sprzedaży trafiły limitowane kolekcje Vistuli, Wólczanki oraz Bytomia, z których przychód zostanie przekazany na najpilniejsze potrzeby szpitali w Krakowie, Łodzi oraz Tychach.

W związku z rosnącym zagrożeniem epidemiologicznym i wynikającymi z niego wyzwaniami stojącymi przed polską służbą zdrowia, firma VRG S.A. postanowiła wykorzystać swoją wiedzę i zaplecze do dołączenia do trudnej walki z COVID-19. W strukturach Grupy Kapitałowej VRG S.A. działa obecnie jeden zakład produkcyjny w Ostrowcu Świętokrzyskim, zarządzany przez spółkę zależną, wyspecjalizowany w szyciu koszul i bluzek damskich. Obecnie zakład ten prawie 100% swoich mocy produkcyjnych wykorzystuje na szycie maseczek ochronnych na potrzeby instytucji oraz podmiotów zaangażowanych w walkę z epidemią COVID-19.

W minionych tygodniach spółka na swój koszt wyprodukowała 10 tys. sztuk maseczek ochronnych, które posłużą do zabezpieczenia personelu medycznego i pacjentów w trakcie wykonywania codziennych czynności ratujących zdrowie i życie. Maseczki zostały przekazane Szpitalowi Specjalistycznemu im. L. Rydygiera oraz Szpitalowi Specjalistycznemu im. S. Żeromskiego w Krakowie oraz placówkom, które marki VISTULA, WÓLCZANKA i BYTOM zobowiązały się wesprzeć w ramach prowadzonych działań marketingowo-sprzedażowych.

Marki grupy VRG S.A. wspierają walkę z koronawirusem również za pośrednictwem działań marketingowo-sprzedażowych, przekazując przychody ze sprzedaży dedykowanych kolekcji limitowanych na rzecz wsparcia konkretnych placówek szpitalnych pod kątem sprzętu medycznego oraz środków ochrony osobistej, niezbędnych do walki z epidemią wirusa SARS-COV-2.

W ramach akcji  #POMAGAMzVISTULA marka Vistula stworzyła specjalną kolekcję białych koszulek „cegiełek” z grafikami, których przekazem jest łączenie się ludzi w tym trudnym okresie. W  ramach akcji powstały cztery modele t-shirtów o klasycznym, prostym kroju, które wyróżnia czarno - czerwony nadruk z napisem do wyboru: Keep the faith, Live in hope, Stay united oraz Strong together. Wartość koszulki cegiełki to 100 zł. 100% przychodu zostanie przekazane na zakup sprzętu medycznego, który pomoże lekarzom ze Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie w walce z koronawirusem.

Marka WÓLCZANKA stworzyła limitowaną kolekcję koszul, której motywem przewodnim jest anemon – kwiat występujący niemal we wszystkich strefach klimatycznych, będący zwiastunem wiosny. Ale nie tylko. Anemon to również symbol solidarności i ochrony przed chorobą i złem, doskonały talizman na ten trudny czas. Wyjątkowa symbolika anemonu zostanie wykorzystana w szczytnym celu - 100 zł ze sprzedaży każdej koszuli z kolekcji wesprze konto Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr. Wł. Biegańskiego w Łodzi. Do akcji #MyWólczankaPomagamy WÓLCZANKA zaprosiła swoich klientów oraz pracowników, wierząc że jest to moment, kiedy jak nigdy wcześniej potrzebne jest wspólne działanie, ramię w ramię.

Marka BYTOM wprowadziła do sprzedaży serię t-shirtów w ramach wyjątkowej akcji MISSION: HELP. Idea akcji opiera się na trzech fundamentalnych elementach pochodzących z DNA MARKI: ODPOWIEDZIALNOŚĆ – SENTYMENT – SZCZYTNY CEL, a zarazem kontynuuje działania marki mające na celu promocję polskiej sztuki i kultury. Nadruki na koszulkach odwołują się do sentymentalnych wspomnień. Motywem przewodnim pierwszego z t-shirtów jest plastyczna postać DON PEDRO, zachęcająca do przystąpienia do akcji; drugi z produktów natomiast nawiązuje do popularnej w PRL akcji "Niewidzialna ręka", a jego celem jest obudzenie w odbiorcach siły pomagania i chęci pozostawienia jej widzialnego śladu w formie zakupu koszulki. BYTOM przekaże 100% przychodu ze sprzedaży t-shirtów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Tychach Megrez Sp. z o.o. na walkę z COVID-19.

 

Media