Aktualności

Oferta marek Grupy VRG na sezon jesień - zima

Vistula wchodzi w sezon jesienno-zimowy z gamą nowości, w których klasyka spotka się z nowoczesnością. Flagowym produktem marki pozostają eleganckie garnitury i koszule wykonane z wysokiej jakości tkanin. Widoczną inspiracją jest moda brytyjska – garnitury, płaszcze, swetry i spodnie o stonowanej palecie kolorystycznej połączono z kratą lub pepitą, które uzupełniono minimalistycznymi detalami. Podobnie jak w poprzednich sezonach klient znajdzie w Vistuli bogatą ofertę smart casual, w tym konsekwentnie poszerzany asortyment produktów linii ECO. Specjalnie z myślą o osobach aktywnych przygotowano linię sportową Vistula Move.

W sezonie jesień-zima w wybranych salonach Vistuli po raz pierwszy pojawią się damskie formalne garnitury oraz odzież „unisex”, czyli produkty, które wyglądają świetnie na przedstawicielach obu płci (m.in. kurtki, płaszcze, bluzy). Wszystko pod szyldem marki Vistula Red, której przyświecają wartości: respect, tolerance, equality. Od sezonu jesień-zima 2020 marka ta prezentowana będzie w zupełnie nowej odsłonie.

W ramach akcji  #POMAGAMzVISTULA marka Vistula stworzyła w tym roku specjalną kolekcję białych T-shirtów „cegiełek” z hasłami: live in hope, stay united, strong together, keep the faith, których przekazem jest łączenie się ludzi w trudnym okresie COVID-19. Cały przychód ze sprzedaży tych produktów został przekazany na zakup sprzętu medycznego, który pomaga lekarzom ze Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie w walce z koronawirusem.

BYTOM obchodzi w tym roku 75-lecie istnienia. Jubileusz ten stał się pretekstem dla projektu wyjątkowej kolekcji RETRO FUTURE, w tym wchodzącej w jej skład linii MONOGRAM – z charakterystyczną literą B utrzymaną w duchu nowoczesnego designu. Obie kolekcje są odpowiedzią na najnowsze trendy w światowej modzie męskiej. Kampania jesień - zima 2020 zrealizowana została we wnętrzach Muzeum Narodowego w Warszawie, jednego z najpiękniejszych muzeów w Polsce.

Kolekcja BYTOM RETRO FUTURE reprezentuje eklektyzm w modzie, łączy wzory tkanin z minionych lat, ukazując je we współczesnym wydaniu krawieckim: nowy formal i nowy casual. Kolekcja BYTOM MONOGRAM wykorzystuje literę B, tworząc nawiązujący do klasyki polskiego designu, i jednocześnie bardzo nowoczesny wzór. Twórcy wprowadzili go w niemal każdy element projektowanej garderoby - od garnituru do dresu.

Autorka sesji i reżyserka filmu, Zuza Krajewska, zaprosiła do współpracy przy kampanii dwóch bardzo zdolnych twórców - operatora filmowego Mateusza Dziekońskiego i kontratenora Michała Sławeckiego.

Na zdjęciach i filmach wykorzystywanych w kampanii pojawiły się wybrane dzieła, z liczących ponad 800 tys. obiektów zbiorów sztuki polskiej i światowej Muzeum Narodowego, a także modernistyczna architektura samego budynku. W wyjątkową 75 rocznicę marka BYTOM postanowiła pokazać jedno z najbardziej rozpoznawalnych dzieł w historii polskiego malarstwa - obraz „Bitwa pod Grunwaldem” Jana Matejki.

W marcu BYTOM zainicjował akcję prospołeczną. Całość przychodu ze sprzedaży t-shirtów z serii MISSION HELP przekazano dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Tychach Megrez Sp. z o.o. i wsparło walkę z COVID-19.

Nowy sezon to dla Wólczanki możliwość zaprezentowania dodatkowych grup asortymentowych. Oprócz charakterystycznych dla marki koszul biznesowych i casual, w ofercie pojawią się również bluzy damskie i męskie, nowe fasony spodni i dzianin oraz dodatkowe akcesoria. Kolekcja zwraca uwagę wyrazistymi kolorami i wzorami oraz nieszablonowym podejściem do wzorów stereotypowo uważanych za damskie i męskie. Przykładem są duże kwiatowe wzory w kolekcji dla panów oraz krata w kolekcji kierowanej do kobiet.

Asortyment Wólczanki, podobnie jak w pierwszym półroczu tego roku, promować będzie sesja wizerunkowa. Wólczanka to dziś najbardziej internetowa spośród marek VRG. Udział sprzedaży online wyniósł aż 70,2 proc. w II kwartale 2020 roku. To między innymi dzięki temu Wólczanka pokazała w pierwszym półroczy br. najlepsze dynamiki sprzedaży w obrębie marek odzieżowych grupy.

Kluczowym elementem działań marketingowych marki w tym roku, w okresie marzec-kwiecień 2020 była promocja charytatywnej linii #MyWólczankaPomagamy, dochód z której został przekazany na zakup sprzętu medycznego i środków ochrony wspierających Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Wł. Biegańskiego w Łodzi.

W ślad za zmianami jakim ulega służbowy dress code, projektanci marki Deni Cler skupili się na tym, aby kolekcja jesienno-zimowa łączyła w sobie klasykę i najnowsze trendy. Kolekcja Modern Art  inspirowana jest sztuką nowoczesną i nawiązuje zarówno do wielkiego krawiectwa lat 50. i 60., jak i do współczesnego stylu życia, w którym wygoda jest tak samo ważna, jak wygląd. Klientki znajdą w asortymencie Deni Cler spódnice łączone z nieformalnymi topami, sukienki o prostych fasonach, jak i eleganckie damskie smokingi i koszule.

Najstarsza polska marka jubilerska W.KRUK świętuje 180-lecie istnienia. W rozpoczętej w pierwszym kwartale roku kampanii jubileuszowej #Blask z kobiecości, oddaje hołd wszystkim kobietom i celebruje ich indywidualny blask. Ambasadorką marki jest aktorka Joanna Kulig, a w kampanii towarzyszą jej inne wyjątkowe kobiety: pisarka Joanna Bator, sportsmenka Joanna Fiodorow, nauczycielka Zyta Czechowska oraz Aleksandra Drozdowska, kierownik salonu W.KRUK.

W marcu br., w odpowiedzi na pandemię, W.KRUK zainicjował akcję społeczną #Blask z pomagania. We współpracy z Naczelną Izbą Pielęgniarek i Położnych firma wsparła pielęgniarki środowiskowe w całej Polsce wyposażając je w niezbędne podczas epidemii COVID-19 produkty ochronne. Do maja W.KRUK przekazywał 20 proc. wartości sprzedaży netto jubileuszowej kolekcji Blask na cele statutowe NIPiP, a z okazji Międzynarodowego Dnia Pielęgniarek i Położnych, przez tydzień na rzecz służb medycznych przekazywano całkowity dochód ze sprzedaży w/w kolekcji.

W sezonie jesień-zima marka prezentuje m.in. autorską biżuterię stworzoną z Ambasadorką, która w niezwykły sposób uosabia #Blask z wolności. Freedom UNLIMITED to trzecia odsłona bestsellerowej kolekcji zaprojektowanej przez W.KRUK z Martyną Wojciechowską. W najnowszej odsłonie Freedom, tytułowe unlimited oznacza nieskończoną liczbę kombinacji, w jakie można łączyć wykonane ze srebra jubilerskie motywy wilka, jastrzębia oraz róży wiatrów. Niespodzianką w kolekcji są beadsy, które pasują nie tylko do bransoletek, ale również do kolczyków, naszyjników, a nawet do biżuteryjnej agrafki.

Jeszcze we wrześniu w salonach firmowych zadebiutuje nowa kolekcja akcesoriów sygnowanych W.KRUK. Wysokiej jakości skórzane torby i dodatki oraz jedwabne chusty to poza jubilerska kategoria, którą marka rozwija od kilku lat. Produkty charakteryzuje klasa wzornicza oraz szereg nawiązujących do jubilerskiego rodowodu marki elementów, takich jak firmowy print, zaprojektowany jako zwielokrotnione odzwierciedlenie pierścionka zaręczynowego Jedyny ®, czy też nowoczesny emblemat, będący połączeniem inicjałów W.K., zamkniętych w koronie brylantowego pierścionka.

W sezonie świątecznym W.KRUK zaoferuje klientom bogaty wybór szlachetnej biżuterii, w odsłonach - klasycznej i nowoczesnej. Jako ekspert w dziedzinie brylantów marka przygotowana jest na rosnące w czasie pandemii COVID-19 zainteresowanie produktami z najwyższej półki. W portfolio W.KRUK znajdują się wzory jubilerskie zdobione drogocennymi kamieniami, w tym diamentami tworzonymi w laboratoriach (kolekcja Doskonały ® wysadzana barwnymi brylantami New Diamond by W.KRUK).

W.KRUK jest również oficjalnym i profesjonalnym przedstawicielem najsłynniejszych światowych manufaktur zegarków. W salonach marki w sezonie jesień-zima Klienci znajdą ofertę luksusowych czasomierzy Rolex, Cartier, Chopard, Hublot, Omega oraz modele wielu innych szwajcarskich producentów, z różnych segmentów cenowych. Do końca roku W.KRUK zaprezentuje nowości, które umocnią pozycję najstarszej polskiej marki jubilerskiej, jako niekwestionowanego eksperta ds. zegarków i istotnego gracza na polskim rynku dóbr luksusowych.

 

***

VRG S.A. (poprzednia nazwa Vistula Group S.A.) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. od 1993 r. Grupa Kapitałowa VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu oraz dystrybucji wysokiej jakości kolekcji mody dla mężczyzn i kobiet oraz biżuterii. Jest właścicielem bardzo dobrze rozpoznawalnych znaków towarowych w pięciu głównych liniach: Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano (DCG S.A.) oraz najstarszej marki jubilerskiej w Polsce W.KRUK (W.KRUK S.A.). Grupa Kapitałowa VRG S.A. koncentruje się na zarządzaniu markami, projektowaniu odzieży i biżuterii oraz rozwoju własnej sieci sprzedaży w obydwu głównych segmentach (odzieżowym i jubilerskim). Od 2000 roku podstawą strategii VRG S.A. jest realizacja wizji „Domu Marek” i dystrybutora na rynku detalicznym.

***

Media
Kontakt

Biuro prasowe VRG S.A.

biuroprasowe@vrg.pl

 

Anna Grońska

Senior Account Executive

Hill+Knowlton Strategies

anna.gronska@hkstrategies.com

+48 609 503 657