News

Wólczanka - 2. miejsce w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2015

Z ogromną radością informujemy, że marka Wólczanka została uznana drugą Najcenniejszą Polską Marką w kategorii Odzież i obuwie w rankingu dziennika „Rzeczpospolita” .

Marka Vistula należąca do grupy kapitałowej Vistula Group S. A. w tej samej kategorii zajęła pozycję 10. W ogólnym rankingu 330 najdroższych polskich marek 2015 dziennika „Rzeczpospolita” Vistula zajęła pozycję 201 (pozycja 207 w 2014), Wólczanka 277 (pozycja 280 w 2014) .

Siła marki została oparta na danych finansowych oraz badaniach konsumentów przeprowadzonych przez firmę Millward Brown na zlecenie dziennika „Rzeczpospolita” na próbie 1200 osób. Badani odpowiadali między innymi na pytania dotyczące znajomości marek, polecania marek, oceny marek pod kątem prestiżu, postrzeganej jakości, postrzeganej wartości i świadomości marki.

W roku 2014 marka Wólczanka również uzyskała drugie miejsce w kategorii Odzież i Obuwie rankingu dziennika "Rzeczpospolita".