News

Jesienno-zimowa kampania Wólczanki

Kolekcjami z ubiegłych sezonów Wólczanka udowodniła, że  tym, co wyróżnia ją na tle konkurencji jest nie tylko wysoka jakość oferowanych produktów, ale również bogactwo deseni i nieposkromiona fantazja w łączeniu kolorów. Nie inaczej będzie także jesienią i zimą tego roku. Projektant marki Dariusz Jarzynka zdążył już przyzwyczaić nas do tego, że oprócz klasycznej palety kolorystycznej bazującej na bieli, błękicie i różu, w swoich kolekcjach chętnie wykorzystuje również wyszukane nadruki. Inspiracji do ich tworzenia dostarczają mu częste podróże oraz udział w najważniejszych targach mody na świecie.


Kolekcja damska to kilka grup stylistycznych zbudowanych w oparciu o dany kolor bądź motyw. Każda z nich stanowi odrębną całość, jednak jeśli przyjrzeć im się bliżej, to można dostrzec, że wszystkie zręcznie się uzupełniają.

Wielbicielki klasyki odnajdą swój styl wśród modeli bazujących na mocnym i bardzo charakterystycznym zestawieniu bieli z granatem lub czernią.  Ponad to na uwagę zasługuje koszula uszyta z mięsistej, czarnej koronki, łącząca w sobie elegancję i modny w tym sezonie neoromantyczny klimat.

W kolekcji męskiej główne akcenty skupiły się na zaprezentowaniu szerokiego wyboru koszul biznesowych w odcieniach błękitu. Wśród nich na uwagę zasługują modele z linii Lambert ozdobione pionowymi paskami, które optycznie wysmuklają sylwetkę. Obok nich na nadrukach występują również delikatne prążki, kratki i pepitkę oraz inne subtelne mikrowzory.

Sezon jesień-zima 16/17 w kolekcji męskiej to obok klasycznych, eleganckich  bieli i błękitu - bardzo charakterystyczny głęboki granat. Zobaczymy go w  bogatych strukturach, mikrowzorach, również z drobnymi organicznymi czy geometrycznym  nadrukami – mówi o kolekcji projektant marki Dariusz Jarzynka. Dlaczego w najbliższych miesiącach warto postawić właśnie na ten konkretny odcień? Granat świetnie komponuje się z innymi kolorami i łatwo zaadoptować go do już istniejącej garderoby – tłumaczy Dariusz Jarzynka. Bez trudu dobieramy do niego dodatki  a jednocześnie pasuje praktycznie do wszystkich typów urody i każdy wygląda w nim dobrze.

Kolekcję Wólczanki na jesień i zimę promuje sesja zdjęciowa autorstwa Izy Grzybowskiej, z którą marka współpracowała już w poprzednich sezonach. W jej obiektywie pozują zjawiskowa Francuzka Audrey Favardin oraz niezwykle przystojny, pochodzący z Portugalii Joao Pedro.

Mając za punkt wyjścia tak szeroki wachlarz koszul i dodatków, musieliśmy zadbać o to, aby podczas sesji zdjęciowej ich piękno mogło rozbłysnąć pełnym blaskiem. W tym celu zbudowaliśmy w studio minimalistyczną, ale zarazem efektowną scenografię wykorzystującą grę świateł oraz geometryczne bryły w różnych odcieniach szarości. Stanowią one tło, które harmonijnie dopełnia modele z naszej jesienno-zimowej kolekcji– mówi o pracy na planie Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu marki.

Pierwsza odsłona kolekcji jest już dostępna w butikach stacjonarnych oraz sklepie online wolczanka.pl Kolejne modele będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.

Zdjęcia: Iza Grzybowska
Make-up: Iza Wójcik
Włosy: Piotr Wasiński
Backstage : Łukasz Wajszczyk
Produkcja: Move Picture

WÓLCZANKA:
Projektant: Dariusz Jarzynka
Dyrektor Marketingu: Patrycja Hatalska-Kostewicz
Dyrektor Kreatywny: Adrianna Danda
Brand Manager: Maria Fus

 

MATERIAŁY DO POBRANIA

Link do filmu: http://bit.ly/2bE83ix
Zdjęcia z sesji wizerunkowej: http://bit.ly/2bmriw4