News

Vistula oraz Wólczanka otrzymały statuetki Business Traveller Awards Poland 2014 w kategorii Najlepsza marka ubraniowa dla biznesu

Marka Vistula zajęła 1. miejsce w plebiscycie organizowanym przez Business Traveller Poland w kategorii Najlepsza marka ubraniowa dla biznesu. Wólczanka w konkursie zajęła miejsce 3.

Już po raz drugi miesięcznik Business Traveller Poland przyznał Business Traveller Awards. Wśród niekwestionowanych zwycięzców znalazły się m.in. Lufthansa, LOT, Singapore Airlines, Wizzair, lotniska Singapore Changi, warszawskie im. Fryderyka Chopina, Wrocław Strachowice i multihub Frankfurt. Wśród marek modowych  docenione zostały Vistula, która zajęła w plebiscycie 1. miejsce w swojej kategorii, Wólczanka zajęła miejsce 3.

Business Traveller Poland to polska edycja brytyjskiego magazynu dla podróżujących biznesmenów i travel managerów. Jako miesięcznik powstał w Wielkiej Brytanii w 1976 roku. Dziś ma 10 edycji międzynarodowych: USA, Azja, Pacyfik, Chiny, Afryka, Niemcy, Francja, Rosja, Węgry, Dania, Polska.  Wyróżnienia – statuetki są wręczane zwycięzcom plebiscytu czytelników w wielu różnych kategoriach. W Polsce przyznawane są  w 22 kategoriach, między innymi Najlepsze lotnisko w Polsce, Najlepsza klasa biznes, Najlepszy hotel dla biznesu oraz Najlepsza marka ubraniowa dla biznesu.

Gala odbyła się w czwartek 15 stycznia w Pałacu Sobańskich w centrum Warszawy. Wśród zaproszonych niemal stu gości znaleźli m.in. się szefowie linii lotniczych, polskich lotnisk, wypożyczalni samochodów, reprezentanci marek sprzętów elektronicznych dla biznesu i wielkich polskich biur podróży.